Despre Noi

Cine suntem?

sediul-nordexim Nordexim activeaza pe piata comercializarii produselor de larg consum (FMCG). Infiintata in anul 1992, SC NORDEXIM SRL a reusit sa se impuna pe piata locala ca fiind una dintre companiile de top din domeniul distributiei. Aceste rezultate s-au obtinut pe fondul consacrarii de la infiintare pana in prezent a unei politici de orientare catre clienti. Am vizat prin aceasta orientare satisfacerea la un nivel optim a necesitatilor partenerilor nostri – acordand atentie deosebita tuturor elementelor mixului de marketing ( portofoliu de produse recunoscute, preturi competitive, distributie optima, promovare realizata de catre partenerii nostri).

Ce facem?

depozit-bauturi-nordexim Nordexim asigura furnizarea de produse alimentare (bauturi racoritoare, bere, food) in judetul Valcea, catre un numar de peste 2500 de clienti. Vrem sa oferim profituri maxime pentru clientii nostri, de aceea furnizam servicii care maresc eficienta, solutii si pachete financiare performante, sistem informatic si servicii on-line.

Servicii adiacente

  • Logistice: depozitare in spatii ce intrunesc standardele in conformitate cu normele ISO 9001:2000 si HACCP, transport cu licenta de transport rutier public de marfuri in trafic international si autorizatie sanitara;
  • Marketing si comunicare: programe dedicate fortei de vanzari, suport pentru lansarea de noi produse, campanii de fidelizarea clientilor, promotii, oferte speciale.

Cum facem?

_MG_9079 as Smart Object-1 Lucram cu peste 20 furnizori interni. In prezent oferim clientilor nostri un portofoliu de aproximativ 1500 produse. Avem parteneri strategici cu ajutorul carora am reusit sa ne fidelizam clientii oferindu-le o gama larga de produse de inalta recunoastere (Bergenbier, Pepsi, Redbull, Boromir, Alka, Pambac, Rio Bucovina Romaqua, Intersnack, Tymbark Maspex) produse ce apartin unor producatori de renume, marea lor majoritate find companii multinationale. Aceasta abordare s-a constituit in avantaj competitiv in raport cu concurenta locala, portofoliul nostru de produse acopera nevoile atat din segmentul HORECA cat si din FOOD. In colaborare cu partenerii nostri am reusit sa dezvoltam programe de trade marketing importante (exclusivitati, promotii, posm) care amplifica importanta noastra in piata. Am fost permanent alaturi de clientii nostri oferindu-le suportul necesar prin echipe de vanzari dedicate, am dezvoltat o baza logistica menita sa raspunda permanent si in timp optim nevoilor pietii.

Managementul calitatii

Pentru ca produsele distribuite de Nordexim s.r.l sa ajunga pe masa fiecaruia in conditii de calitate exceptionala, Nordexim a implementat si aplicat incepand cu luna august 2008 un sistem integrat de management al calitatii si sigurantei alimentului (HACCP) conform standardului international EN ISO 9001:2000 si specificatiei H-02 „Cerinte pentru un sistem HACCP operational” de la Moody International.

Dovada aplicarii cu succes a sistemului integrat de management al calitatii si sigurantei alimentului (HACCP) o constituie obtinerea certificarii in decembrie 2008 cu Moody International Certification GmbH, sub acreditare TGA Germania.

In anul 2010 s-a trecut la noul standard privind calitatea ISO 9001/2008 iar in anul 2012 compania s-a recertificat cu organismul de certificare RINA SIMTEX.

 

Politica privind calitatea si siguranta alimentului (document pdf).

Nu aveti Adobe Reader instalat? Click aici pentru instalare.
calitate 2 calitate 1

Echipa

Echipa Nordexim

parc-auto-agenti

NORDEXIM este o companie matura, a carei experienta pe piata de distributie se rasfrange si asupra structurii organizationale. Echipa Nordexim este o echipa dinamica si proactiva, ce actioneaza cu profesionalism pentru a oferi clientilor si partenerilor cele mai bune servicii. In prezent, echipa numara aproximativ 100 de angajati.

 

Dintre acestia, peste o treime fac parte din forta de vanzari, din cele 4 divizii:

2 Divizii BAUTURI

Cea mai veche echipa care deserveste un numar de peste 2000 de clienti din zonele arondate municipiului Ramnicu Valcea (Divizia Bauturi oras) si zonele arondate judetului Valcea (Divizia Bauturi Exterior).

divizia-vanzari

Divizia FOOD

O echipa formata in anul 2008 care deserveste peste 1000 clienti la nivelul judetului Valcea.

Divizia BORSEC

A fost infiintata in anul 2011 si acum deserveste peste 1500 clienti la nivelul judetului Valcea.

Istoric

Fapte si cifre

  • 1992

    Se pun bazele NORDEXIM, companie de distributie pe piata judetului Valcea.

  • 2002

    Nordexim implementeaza programul SOCRATE, un sistem informatic complet customizat accesibil fortei de vanzari pentru eficientizarea comunicarii cu clientul.

  • 2008

    Compania Primeste certificarea ISO 9001:2000, pentru implementarea sistemului de Management al Calitatii, in conformitate cu procedurile MOODY International. Nordexim isi muta sediu central intr-o cladire moderna si spatioasa din zona Parcului Industrial Ramnicu Valcea.

  • 2010

    Nordexim isi dezvolta afacerea prin infiintarea a doua divizii noi de distributie atingand o cifra de afaceri de peste 36.000.000 RON.

  • 2011

    In luna noiembrie, Nordexim a primit un nou certificat in conformitate cu standardul international ISO 9001:2000, pentru sistemul de Management al Calitatii, implementat incepand cu anul 2008. In decembrie este finalizat al doilea depozit in suprafata totala de 1789 mp, activitatea desfasurandu-se pe fluxuri conforme cu standardele ISO 9001:2000 si HACCP. Cifra afaceri 2011 – 45.000.000 RON.

  • 2012

    NORDEXIM a implinit 20 ani de performanta si a inregistrat o cifra de afaceri de 54.000.000 RON.